Program

Program

Jak wziąć udział w „Poznańskiej Akademii Liderów”?

Realizacja programu dzieli się na kilka etapów:

Etap I – Rekrutacja

Szczegóły związane z rekrutacją znajdziesz w zakładce „Rekrutacja

Etap II – Wyjazd szkoleniowy

Pięciodniowy wyjazd odbędzie się w dniach 14-18 sierpnia 2018 – jest on obowiązkowy dla uczestników PAL.

W trakcie jego trwania przeprowadzone zostaną szkolenia:

~ Charakterystyka i działalność organizacji studenckich, młodzieżowych i naukowych (podstawy prawne, charakterystyka, przykłady realizowanych projektów, możliwość zaangażowania, współpraca z Samorządami Studenckimi)
~ Zarządzanie i realizacja projektów – step by step – od pomysłu do ewaluacji
~ Doskonalenie umiejętności lidera (komunikacja, motywacja i negocjacje)
~ Pozyskiwanie środków na działalność organizacji młodzieżowych (dotacje i sponsoring)

Pomiędzy panelami szkoleniowymi odbędą się również ciekawe spotkania z ludźmi nauki, polityki oraz działaczami studenckimi.
Wieczorami odbędą się gry i imprezy integracyjne.

Organizator szkolenia pokrywa całkowity koszt noclegu, wyżywienia, transportu oraz uczestnictwa w pełnym programie zajęć.

Etap III – Info wkrótce

Głównym celem wyjazdu jest zainicjowanie organizacji wydarzenia, które zostanie zrealizowane na początku roku akademickiego 2018/2019 przez uczestników PAL. Będą oni mogli korzystać z pomocy organizatorów Akademii, szkoleniowców oraz mentorów wyłonionych spośród obecnych członków Samorządów Studenckich.

Wszystkie umiejętności i wiedza, zdobyte podczas szkolenia będą mogły zostać zweryfikowane niemal od ręki. Uczestnicy zdobędą doświadczenie w organizacji dużego eventu, niezbędne do dalszych prac związanych z aktywizacją środowiska studenckiego.

Copyright © liderzy.1uniwersytet.pl 2014
Wdrożenie:    Agencja Reklamowa Poznań